Hem nu
DATUM: 2012-08-08 | TID: 10:19:10 | KATEGORI: Allmänt

Hej allihopa!
 
Nu har jag packat klart och är redo för att åka hem. Vi ska ta tunnelbanan och bussen till flygplatsen som går hem till Sverige sen ska jag hem till pappa och fixa lite där, kanske åker hem till stan igen sen men jag får se hur jag gör.
Ikväll vill jag nog träffa några kompisar för jag har inte träffat nån på typ över två veckor och får typ panik då haha behöver mina kompisar! Måste träffa dom innan skolan börjar liksom, börjar ju den 16e och det är bara om en vecka?!!?! Galet vad sommaren har gått snabbt :P
Men nu ska vi ta tunnelbanan till flygplatsen, har gjort två tidsinställda men jag bloggar också när jag kommer hem!
 
 
 
Omg hittade den här bilden ifrån fyran typ omg♥
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?