Hotellet
DATUM: 2012-08-01 | TID: 15:56:26 | KATEGORI: Allmänt

Hej sötnosar!
 
Nu har jag precis kommit in till hotellrummet, det är så himla varmt ute så att jag håller på att bokstavligen avlida, det är nästan 30 grader varmt haha :P
Nu ska jag fixa mig för att gå ut, vi ska åka spårvagn till en superstor galleria som kallas Palladium där ska vi titta lite i butiker och bara allmänt kolla runt lite. Jag tror inte att jag kommer shoppa någonting idag, eller det har jag inte planerat iallafall för jag vill spara det tills imorgon men vem vet det kanske blir ett litet köp här och där, det blir det ju alltid haha :D
men jag ska ju vara här en hel vecka så har ganska mycket tid på mig. 
Senare ikväll ska vi nog gå till en jättemysig restaurang som heter U Supa, dom serverar jättegod mat där och visste ni att man kan äta en trerätters meny för 44 kronor! I Sverige kostar det typ 300-400 spänn för en trerätters middag, skitbra! :D
 
Nu ska jag fixa mig, kanske blir ett litet inlägg innan vi går ut!
 
 
Gott♥
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?