Shopping idag
DATUM: 2012-08-05 | TID: 09:53:42 | KATEGORI: Allmänt

Hej älsklingar!
 
Nu har jag vaknat, varit nere och ätit frukost och nu blir det en hel dag på stan med massor av shopping förhoppningsvis! Igår på kvällen typ klockan nio så var vi inne i Palladium på H&M och då hittade jag en jättesöt blus, ett par jeans och två söta t-shirtar som var enfärgade. Idag är jag ute efter en beige väska som jag hittade inne på en butik som hette Jannis, sen ett par utåtsvängda jeans och en jacka till hösten (helst militärgrön).
Sen ska jag leta efter lite smycken som är på rea också, så det blir nice! :D
Sen ska vi kanske checka in en strand som ligger precis vid floden, det dåliga är att man inte ska bada i floden för att vattnet är ganska förorenat pga. alla båtar som åker där men dom har en pool som är 7 gånger 15 meter men vill nog inte bada även fast det ska bli 32 grader ute idag! haha kommer dö :O
 
Men nu måste jag gå!
 
 
Haha, bild ifrån igår när jag spelade pingis på hotellets gård, vann överlägset över min pappa och syster :D
Ni ser vad jag hade på mig också, en rosa Lacoste pikétröja, vita shorts och ett par beiga mockaflipflops.
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?