Snart ut
DATUM: 2012-08-07 | TID: 10:23:39 | KATEGORI: Allmänt

Hej allihopa!
 
Nu sitter jag inne på hotellrummet, vi har precis ätit frukost och sen ska vi dra ut igen till marknaden, efter det shoppa det sista oså för imorgon åker vi ju hem :( Känns jätteledsamt men inte lika ledsamt som det var när jag skulle åka hem ifrån Cypern, då började jag gråta hahahah, satt på bussen påväg till flygplatsen och grät verkligen, jag är en sån himla mjukis hehe
 
Men nu ska vi alltså dra och shoppa, så vi hörs, puuuss!
 
 
Bild på mig, Minna och HL på avslutningen nu. Vi tre har känt varann sen vi var 2 år gamla, plus Emanuel, Emma och Jenny, så vi har känt varann i 14 år, det är HELT sjukt, vi har först gått på samma dagis och samma avdelning där sen gick vi i 6års- 6an i samma klass och sen från 7an till 9an, och nu splittras vi för första gången när vi börjar i olika gymnasium men HL jag och minna kommer kanske alla tre börja på Norra Real fast alla i olika linjer men hoppas verkligen att det blir så!♥
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?