Städat rummet
DATUM: 2012-08-12 | TID: 23:02:55 | KATEGORI: Allmänt

 
Nu har jag städat färdigt båda mina garderober plus min sminkhylla och parfym/smyckeshylla, blev riktigt nöjd med allt och nu har jag ordning innan jag börjar skolan på torsdag. Finns fortfarande massor av saker jag måste göra och handla in innan skolan börjar som tex. höstjacka, pennor och lite smink osv. men det löser jag imorgon eller på tisdag då jag ska gå och shoppa med mamma lite. Dessutom har jag bokat tid hos frisören på tisdag, ni får se vad jag ska göra precis innan jag klipper mig så det blir en liten överrasskning men det är inte världens största grej jag ska göra men det är iallafall något! :)
Nu ska jag gå tillbaka till Celine igen och umgås med henne sen ska jag hjälpa henne att rensa ut hennes garderob.
 
Puss & Kram

♥ SKRIVET AV Hedvig Gustafsson

SV: Åh vad go du är! Vad glad jag blir, ha ett fortsatt bra sommarlov :)

DATUM: 2012-08-13 | TID: 01:53:45
BLOGG/HEMSIDA: http://dtlc.blogg.se/
♥ SKRIVET AV Sofia

Tack så jättemycket!
Jo de är jättebra med mig, självdå?
Den bruna väskan du visar på bilden, skitfin!

DATUM: 2012-08-13 | TID: 09:53:32
BLOGG/HEMSIDA: http://hhhurtig.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?