Today
DATUM: 2012-08-05 | TID: 23:35:08 | KATEGORI: Allmänt

Vi började dagen med att gå till en liten park där man kunde sitta bland alla växter och träd och sola lite, det var asmysigt, sen fanns det en liten fontän där man kunde svalka sig i.
Vi gick vidare sen över en stor bro till en liten ö och där bestämde vi oss för att åka trampbåt igen eftersom det var så himla bra väder, så vi köpte lite olika saker att dricka och åkte trampbåt i en timme :D
 
Här är nån byggnad som jag tog kort på, brukar egentligen inte ta kort på byggnader haha, det är mest min syrra som gör för både pappa och jag tycker byggnader är skittråkiga hahah eller vad ska man med det fotot till sen o ba vilket fint murbruk det var från den där byggnaden år 1822...haha
 Världens godaste smoothie jag drack, den innehöll äpple, mango, ananas och honung om jag minns rätt, så hiiimla goood!
På kvällen så gick vi till världens godaste italienska restaurang och jag åt den godaste pastan jag ätit i hela mitt liv sen gick vi ner till torget i Gamla Stan och tog varsin glass, tog kort på en byggnad med som jag tycker liknar den ifrån Disney ni vet? :O
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?