2012-12-10
DATUM: 2012-12-10 | TID: 11:18:27 | KATEGORI: Allmänt

Hello guys!
 
Ska dra till skolan om ungefär en halvtimme. Ska ha föredrag i historia med min grupp och jaa, det kommer nog att gå åt helvete. Jag visste faktiskt egentligen inte vad vi skulle göra för jag var sjuk då vi fick reda på att vi skulle göra det här föredraget, vi ska typ presentera en man ifrån 1600-talet, så sjukt tråkigt :P
Men sen är det teater i skolan, sen italienska och så slutar jag, och då ska jag hem och läsa den där dumma boken, jag orkar inte :O måste läsa ungefär 100 sidor idag för att hinna klart och det ska ju verkligen bli skitkul kan jag säga...
 
Men nu ska jag fixa mig för skolan så jag bloggar lite senare idag! Puss!
 
 
Bild från min skola, tur att det inte är sånt här väder idag! 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?