Åhmajgod
DATUM: 2012-12-06 | TID: 22:46:01 | KATEGORI: Allmänt

Hej alla orroz♥
 
Ja va händer? Jo, jag sitter här hemma och softar med en chokladpudding mamma ha de köpt till mig, feeett gååått :D Nejmen gud vad jobbig jag är, jag är på ett sånt där skitskumt flumhumör.
Idag iallafall så var jag i skolan, the normal things och sen på eftermiddagen hade jag matteprov vilket gick awsum, sen åkte jag tub hem och bakade lussebullar med min kära mormor, åt middag och sen skulle jag läsa en bok vi har i läxa i skolan och hahahha det slutade med att jag somnade i min säng istället och vaknar över att min morfar skriker nåt till mig, haha nejmen sen gick jag till mamma i snöstormen och nu ska jag fixa lite saker och sen gå och lägga mig, är somsagt sjukt trött fast fick en liten kick efter att ha somnat när jag läste boken!
 
Imorrn är det fredag and I'm so happiiii :D Blir alltid jätteglad när det är torsdag och man inser att imorgon är det fredag. Fredagar i skolan är så nice, vi börjar 10.10, har en lektion sen har vi en håltimme på 2 timmar och sen så har vi SO och sen slutar vi kl 14.35 sååååft!
Jag vill även ursäkta för den dåliga uppdateringen på bloggen men det är faktiskt  så att jag haft supermycket plugg men jag har massor av planer för bloggen som jag ska börja med när jullovet börjar, ska typ kanske byta bloggnamn eller jag vet inte men jag ska iallafall ändra design och designa om hela bloggen. Är så taggad :D
 
 
 
 

♥ SKRIVET AV Elin Wredh

Hejsan!
Super fin blogg du har :D
Jag vill bara säga att idag startar jag upp för första gången "Dagens Blogg" i mon blogg och den första som vinner kommer bli länkad på bloggen nere vid länkar samt vara varje dag i inlägg som en rivstart i det hela!

Hoppas du vill vara med och sprid det gärna vidare!
Som sagt detta blir första gången :D ..

http://elinwredh.se/2012/december/dagens-blogg.html

XoXo

DATUM: 2012-12-08 | TID: 12:19:46
BLOGG/HEMSIDA: http://elinwredh.se/



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?