Give your heart a break
DATUM: 2012-12-05 | TID: 20:44:06 | KATEGORI: Allmänt

Omg vilket väder det är ute! Helt sick! :O
Idag iallafall var det la escuela som man säger på spanska, det var väl kul eller det är faktiskt mina kära classmates som gör dagarna roligare, utan dom skulle jag inte palla skolveckorna, min klass är seriöst bäst! Det går inte en dag utan att man inte skrattar :D
Idag var en ganska okej dag dock pga vädret, vilket var ganska mysigt men haha det blev lite kaos på eftermiddagen då all trafik blev inställd och jag var tvungen att vandra genom snödrivorna och vinden hem men det var väl ok haha ;) Sen när jag kom hem hade mamma iallafall köpt varm choklad med grädde och en lussebulle till mig, mys! Så jag satte mig i soffan, tände ett ljus och drack och åt det sen började jag plugga matte, har matteprov imorrn vilket är ganska osoft men det funkar väl I guess. Inga mer prov sen och så ser jag fram emot helgen så sjukt mycket då jag ska på fest typ med Annika och Filippa sen ska jag vara med ...... som jag inte träffat på 3 veckor, omg :(
 
Aja, nu ska jag plugga lite mer matte, puss!
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?