Random
DATUM: 2012-12-09 | TID: 20:06:26 | KATEGORI: Allmänt

 
Alltså jag vet inte hur jag ska plugga. Det går liksom inte att plugga, orkar inte haha :P Men alltså hela tabnken med att gå till sitt skrivbord och sitta där och plugga är så himla jobbig. En sak jag verkligen hatar är läsläxor. Nu har jag ju läsläxa att läsa klart en satans bok tills på fredag också, den är på 300 sidor och jag är på sidan 40, bra jobbat Julia, bra jobbat!
Nejmen ska verkligen bli sjukt skönt med lov och bara slippa allting, ser dessutom sjukt mycket framemot nästa helg då jag ska på en killes 18-års fest :D Kommer bli sjuuukt roligt och dessutom är det massor av sköna människor som komemr att vara där, trevligt trevligt!
Men jaja, nog om massor av babbel, vi hörs Puss!
 

♥ SKRIVET AV Emma

Sv:Tack!

DATUM: 2012-12-09 | TID: 21:28:12
BLOGG/HEMSIDA: http://emmaasphotos.blogg.se



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?