Solsidan
DATUM: 2012-12-09 | TID: 21:49:53 | KATEGORI: Allmänt

 
Tjena därute!
 
Har precis kommit hem efter att ha varit ute med hunden och nu ska jag dricka en kopp te med familjen och sätta mig och kolla på Solsidan. Vi hinner aldrig se Solsidan när den går på tv så vi ser den alltid efter på tv4 play. Ska gå och lägga mig ganska tidigt ikväll, hoppas jag iallfall, haha gör aldrig det när jag säger det. Är fett pigg för jag vänt på dygnet helt typ, går alltid och lägger mig vid 2-3 på helgerna, inte bra inte bra! Nejmen det ska bli ändring på det. Går alltid och lägger mig sent på söndagar oftast med för jag börjar 12 varje måndag. Jaja, ska försöka göra ett videoinlägg imorrn för att typ snacka lite om vad jag ska göra med bloggen osv. orkar inte skriva ner allt för det är så jobbigt :)
 
Love ya guys!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?