Hemma igen
DATUM: 2012-07-08 | TID: 01:33:13 | KATEGORI: Allmänt

Hej alla nattuglor därute!
 
Tänkte börja mitt inlägg med att säga att från och med nu kommer det att blir mycket mera bloggning och den här gången är jag seriös. Känner mig sjukt motiverad att börja den här bloggen på riktigt nu och så ska jag fixa med lite småsaker här och där i designen osv men det tar jag mer som det kommer. Vill få en nystart med den här bloggen och vill få den exakt som jag vill ha den!
Men nu så ska jag väl berätta lite om vad jag har gjort idag. Jo jag har varit på landet på morgonen/förmiddagen sen så åkte jag in med min syster till stan för vi orkade inte vara på landet mer sen åt vi en mysig middag på Ciao Ciao tog en caesarsallad supergott mums! Sen så gick vi till 7eleven och köpte lite gott och sen gick vi hem. Kände mig ganska otaggad på att gå hem när man liksom är själv i stan på en lördag men samtidigt var det ganska skönt har ju halva sommarlovet framför mig nu liksom åhh!
 
Jag tycker faktiskt att det var ganska ovanligt bra väder förra veckan men nu börjar vädret suga igen fast på kvällarna här inne i stan är det väldigt varmt måste jag säga jämfört med mitt lanställe där blåser det och är superkallt! Men nästa vecka kommer Minna och Filippa till mitt landställe och då hoppas jag på bra väder så man kan sola och bada iallafall kommer bli awesome!
Imorgon är nog planerna eller idag haha så är planerna att vakna fixa mig (obvious) sen typ gå ut på stan en kortis med syrran och sen kanske antingen stanna kavr i stan på kvällen och träffa kompisar och gå på bio eller nåt eller att åka till pappa i Sollentuna men jag vet inte vi får helt enkelt se!
 
 
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?