Godmorgon
DATUM: 2012-11-28 | TID: 12:29:00 | KATEGORI: Allmänt

 
Hej alla glada därute!
 
Jaa, som ni kanske redan märkt är jag hemma från skolan idag igen, är fortfarande sjuk. Eller sjuk och sjuk, men jag kan inte prata, har så himla ont i halsen och hostar hela tiden, så stört jobbigt...men jag ska inte klaga, brukar nästan aldrig vara sjuk och dessutom är det ganska mysigt väder ute när man ligger hemma och är sjuk, det regnar. 
Jag har sovit jätteoroligt de senaste nätterna, vet inte vad det är, har bara varit jätteorolig och vaknat typ varje timme fast inatt var inte lika jobbig som igår natt. Igår kväll såg jag på portkod 1321, så hiiiimla bra, alltså jag älskar det men nu är jag så jävla ledsen att det är slut, ska önska mig mer avsnitt i julklapp hahah :D Och Hannes, han är så snyyygg, omg var skitavundsjuk på henne genom hela serien hahaha så typiskt mig!
Nu ska jag duscha, göra en kopp te och se på en film har jag bestämt sen så ska jag plugga lite, tur att jag inte har så väldans mycket plugg den här veckan och även fast jag vet det får man sån himla ångest över att man missar massor på lektionerna, men jag får väl ta igen det nu imorrn och på fredag, sen är det heeeelg :D
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?