My window
DATUM: 2012-11-28 | TID: 17:16:14 | KATEGORI: Allmänt

 
Här brukar jag typ alltid sitta och blogga, jättemysigt, speciellt när det regnar ute som det gör nu. Idag mår jag mycket bättre, bara lite svagt ont i halsen och lite hosta. Orkade iallafall pallra mig ner till det lokala chokladcaféet och fika med min kära mormor, älskar dig♥
Jag åt en chokladboll och drack världens godaste varm choklad. Idag skulle ju ...... egentligen kommit till mig men nu blev det inte så och jag är lite smådeprimerad för det, men jaja, vi hinner typ aldrig ses vilket är synd.
Imorgon ska jag gå till skolan vilket kommer bli roligt och hänga med alla sina kära klasskamrater igen som jag inte träffat på typ 5 dagar nu, känns som årtal! Saknat dom...och eftersom skolan kommer imorrn kommer även massor av plugg. Dessutom vet jag inte om jag ska göra matteprovet imorgon eller inte så, jag får väl se.
Men nu ska jag fixa massor av roliga inläggsom kommer poppa upp på bloggen under kvällen så håll er uppdaterade! :D
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?