Omagaahd
DATUM: 2012-11-22 | TID: 21:12:30 | KATEGORI: Allmänt

Asså seriöst plugget tar aldrig slut, det bara är läxor varje dag men det är iallafall skönt att det är fredag imorrn, taggelitaggish! :D Sen på lördag e de SHM, asså är så sjukt äckligt brutalt taggad sen att jag ska dit med mina bästfrieeends Annika och Filippa är så jävla härligt, love you guys♥ Kommer bli helt awesome!
Iallafaaall, idag var jag på stan med mamma och tittade lite runt, haha standard, var dock inte så trött idag som jag brukar vara eftersom dagens skoldag inte var så jobbig faktiskt. Men iallafall jag var somsagt på stan med mami och då gick vi till SheStore i PKhuset och jag tittade på världens finaste Kenza jacka som jag troligtvis ska köpa imorrn :) Sen åt jag middag på NK vilket var sjukt gott, åt ceasarsallad.
 
Kom precis på en sak, asså hur jobbigt man än tycker det är att plugga är det bättre att man bara gör skiten direkt så har man den klar liksom, då slipper du gå runt och ha ångest varje dag och tänka på att du har läxor, då kan du bara njuta resten av veckan, måste börja göra så! Så sjukt mycket enklare att göra så :D
 
 
Två instagram-pics från idag! FÖLJ MIG GÄRNA PÅ INSTA @JULIAWBS ♥
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?