Repris
DATUM: 2012-11-27 | TID: 15:03:48 | KATEGORI: Allmänt

Vaknade för en timme sen och har inte gått till skolan idag, perfekt! Kan knappt prata, låter som jag vet inte vad men whatever, mår faktiskt bra annars! Det är liksom bara halsen som knasar.
Jag sov dock jättekonstigt inatt, vaknade typ 20 gånger eller nåt sånt och sen vaknade jag klockan 6 imorse, gick upp och öpnnade fönstret, tände ett ljus och la mig bredvid elementet, jag är så sjukt skum, hahaha sen somnade jag där vid elementet och vaknade klockan 2 igen XD Haha, jag är liiiiite konstig bara ;)
 
Men nu har jag tagit lite hostmedicin, som btw smakar så sjuukt gott, det smakar lakrits och jag ÄLSKAR verkligen lakrits. Drack hostmedicin typ hela tiden när jag var liten och sjuk för det var så sjukt gott!
Nu ska jag iallafall gå och göra lite te, sätta på en film eller kanske börja följa en serie och sen äta en lussebulle♥
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?