Sjuk
DATUM: 2012-11-26 | TID: 09:57:02 | KATEGORI: Allmänt

Hej allihopa!♥
 
Vaknade precis av att jag hade så fruktansvärt ont i halsen, jättejobbigt...hatar att vara sjuk, missar så mycket i skolan då. Speciellt i gymnasiet, då missar man extremt mycket om man bara är borta en dag. Men om man ska se det på den positiva sidan så har jag ju matteprov imorgon och då hinner jag öva på det, så det är iallafall bra!
Dagens planer var egentligen att klara av timmarna i skolan och sen fika med nån kompis, men nu blir det väl att vara hemma men ska iallafall möta min pappa och min syster i Gallerian klockan halv fem för att köpa lite saker, behöver ett par nya Hollisterjeans och sen fika. Har lite ångest över vilka Hollisterjeans jag ska köpa, tycker ni det är snyggast med utåtsvängda eller stuprörsjeans? Vet nämligen inte vilka jag ska ta men det lutar mot e utåtsvängda jeansen.
 
Men jaja, nog om det. Vad är planerna för er idag?:)
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?