Tre favoriter
DATUM: 2012-11-27 | TID: 19:40:55 | KATEGORI: Allmänt

 
Mina älskade 13 cm klackar som jag använder typ hela tiden, I love them! Hade dom både på balen och på skolavslutningen och fick många fina komplianger för dom. Verkligen värt för 400 kronor.
 
 
Min underbara beiga väska ifrån Prag, jag fullkomligen älskar denna väska. Den kostade bara 150 kronor otroligt nog, har en likadan fast svart också, den älskar jag lika mycket. Finns bara ett minus med dom och det är att dom har ganska korta band men allt annat positivt väger upp det!
 
 
Min fina blus/tröja som jag köpte förra sommaren från Bikbok för 149 kronor, passar till allt och man kan ha den året om, dock brukar jag använda den när jag är ute och reser pga. att den är så mycket snyggare när man är brun :D
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?