You saw me on the television...
DATUM: 2012-11-20 | TID: 19:49:00 | KATEGORI: Allmänt

Bästa låten eveeer!♥
 
Nejmen va händer? Själv sitter jag hemma och har precis ätit middag, försöker plugga matte men det går sådär haha, fattar nada som vanligt!
Idag började jag klockan 8.30, då skulle vi vara vid Gamla Stans tunnelbana och ha stadsvandring då alla skulle ha föredrag om olika byggnader i Gamla Stan, sen slutade jag och då gick jag och födelsedagsbarnet Elsa, grattiiiis!♥ till Espresso House och så bjöd hon mig på en Chailatte, så gullig! Ska bjuda dig på en i veckan :) Och så satte vi oss i Gallerian och snackade lite, sen gickvi på stan och tittade på lite kläder oså!
Gick sen till mammas jobb och åt lunch på en restaurang och sen gick jag hem. Men sen skulle jag på Utvecklingssamtal i skolan klockan halv tre så jag gick tillbaka till skolan igen och sen gick mamma och jag ner på stan och det slutade med en spontanshopping, jag fick faktiskt hem massor av fina saker som jag blev jättenöjd med faktiskt! :D
 
Jag på morgonen när jag väntade på att Matilda skulle komma!
 
Fina Elsa i Gallerian! :D
 
Shoppingen...
 
Jacka- Zara
Joggingbyxor- H&M
Mac Läppstift- NK
Underkläder- H&M
Sovshorts- BikBok
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?