Damp
DATUM: 2012-10-18 | TID: 08:54:00 | KATEGORI: Allmänt

Godmorgon sötnosar!
 
Idag ska jag vara hemma, mår inte så bra dessutom är jag sjukt stressad över skolan och allt, så himla mycket plugg i den skolan jag går i. Har tom. haft lite tankar på att byta skola men det kanske är försent att göra sånt nu...men hade faktiskt tänkt att byta till Bromma Gymnasium, även fast det ligger typ en halvtimme från mig. Känns bara som att jag blir sönderstressad över att det är så mycket plugg i min skola och Bromma var ju mitt andraval så jag vet inte, kanske, kanske inte, det liksom är typ 50, 50 just nu känner jag.
Man ska ju inte heller känna ångest över allt skolarbete men jag kanske överreagerar, vem vet? :P Fast det gör jag egentligen inte, jag försöker verkligen se allt positivt men det finns inte så jättemycket positiva saker förutom att jag har världens bästa klassisar, det är det bästa med att gå i Norra Real men alltså åh jag får se, jag skulle ju tagit den rätta skolan från början, känns lite konstigt att komma in nu och inte känna nån, lätt att man kanske blir lite efter i allt då med...sen hände ju en sak för typ två veckor sen nu som jag inte pallar bara, skrev i ett tidigare inlägg, hatar falska människor, man tror att dom är något bra men sen inser man att dom egentligen är skit bara!
 
Men, jag ska tänka ett tag till och verkligen försöka få allt att bli positivt men vi får se!
Nu ska jag göra mig en kopp te och sätta på en bra film på tvn, myys!
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?