Goodmorning
DATUM: 2012-10-30 | TID: 10:48:32 | KATEGORI: Allmänt

Tjenatjena!
 
Nu har jag vaknat och ska göra mig iordning. Idag ska pappa och jag ner till stan och köpa lite kläder åt mig, jag behöver typ ett par jeans från Hollister, en jacka, en plånbok och en ny väska!
Det ska bli kul att shoppa med pappa eftersom jag inte gjort det på länge, brukar bara shoppa med mamma. Det som är bra med att shoppa med pappa är att han inte har så mycket åsikter hela tiden hahahah
 
Men sedan har jag faktiskt inga planer för idag men jag får väl liksom ''Go with the flow'' och bara se vad som händer liksom. Alla är ju typ bortresta så det är lite segt men jag vill typ se på bio med nån...ska ssa och se om nån vill/kan idag för passar ju asbra att typ gå på bio ikväll :D
Nejmen nu ska jag duscha, sminka mig osv, vi hörs!
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?