Hahaha
DATUM: 2012-10-29 | TID: 09:29:24 | KATEGORI: Allmänt

Haha, det är nåt fel på statistiken man kan inte se hur många besökare man haft, skitskumt...
 
Ibland är blogg.se lite skumt men det funkar bättre nu när det blev den nya designen faktiskt för innan kunde min blogg hoppa lite överallt.
 
Jaja nog om det. Vad händer idag? Jo, idag har jag jättemycket planerat. Jag ska vara med Filippa på morgonen eftersom att hon sov hos mig, sen hade jag planerat att vara med Charlotte, Oumie och Samir och sen klockan 5 ska jag fika med mamma, min barndomsvän Natasha och hennes mamma, hoppas jag hinner det och sen kanske jag ska på bio med Filippa och kanske nån annan kompis. Om jag inte hinner det får jag ta bion nån annan dag i veckan istället för jag vill gå på bio på kvällen, så tråkigt att se på bio typ på eftermiddagen.
Men nu ska jag väcka Filippa för hon ligger fortfarande och sover!
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?