Just chillin
DATUM: 2012-10-28 | TID: 23:48:07 | KATEGORI: Allmänt

 
Tjenna alla därute!
 
Va händer en fin kväll som denna? 
Filippa och jag har precis kommit hem efter att ha varit ute och inte gjort så mycket, vi träffade Samir en snabbis och följde honom till ett ställe och sen gick vi en liten promenad och köpte kanelbullar och sen gick vi hem till mig och såg på både Solsidan och Williams Lista som man bara inte får missa att se på Söndagar, det är uteslutet! Japp, iallafall, innan vi gick ut så åt vi en jättegod middag, det blev sallad med en jättegod balsamicosås på och bröd till, asgott och dessutom nyttigt!
På tal om nyttigt, jag ska faktiskt börja träna igen. För typ 3 år sen gick jag ju på friidrott och jag hade gått på det i 4 år men sen slutade jag för det blev mycket med skolan i sjuan oså men nu har jag fått ett erbjudande att börja på Spårvägen friidrottsklubb, förut gick jag i Lidingö friidrottsklubb eftersom jag bodde där förut men nu ska jag iallafall börja träna där igen. Dessutom ska jag skaffa ett nytt gymkort eftersom mitt har gått ut och sen ska jag börja gå ut och springa igen som jag gjorde mycket förut, mådde så bra av det och kände mig mindre stressad dessutom, så det känns bra att ha planer liksom :D
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?