Mitt liv suger
DATUM: 2012-10-15 | TID: 19:46:07 | KATEGORI: Allmänt

Åh, detta eviga pluggandet tar livet av mig. Orkar inte plugga nåt mer. Känner bara för att yoloa lite och skita i allt och sen bara chansa på att provet går bra imorrn, tror fan jag gör det! :D
Matteprovet gick ju åt helvete så det kan ju inte skada om det här provet går åt helvete det med eller hur? ;)
 
Jaja, vad gör nidå guys? Ni sitter säkert med en stor kopp te framför tvn just nu medan jag sitter här och har det awesome, skitkul! Men efter imorrn så kan jag göra det med för i fredags när alla andra va och partajade då satt jag hemma med datorn i knät och skrev klart alla läxor jag har den här veckan så det är asnice! Så när det här provet är avklarat då är det bara för mig att chilla hela veckan, kan ju passa på att vara uppe hela nätterna då för jag kan ju bara sova på lektionerna hela dagarna, åhnej nu låter jag som värsta lallaren men nej det kan jag försäkra er om, jag är en liten pluggis men ibland spårar jag och då spårar jag rejält (eller inte men vi säger så bara för att jag försöker vara så cool som alla andra).
Iallafall, var var jag? Åhnej nu har jag tappat bort mig i mina egna ord igen! Åh, jag orkar inte. Bäst jag avrundar detta inlägg innan det blir alldeles för rörigt, vi hörs puss!
 
 
Här får ni en fin bild ifrån i Augusti när det fortfarande var varmt och man kunde gå utan kofta, det var tider det!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?