Perfumes
DATUM: 2012-10-02 | TID: 12:41:45 | KATEGORI: Allmänt

 
 
Okej, det här är mina absoluta favoritparfymer, först har vi då Victoria's Secret som då alltid kommer först! Måste köpa lite fler nu när jag åker till Manchester i December :D
Sen har jag då mina parfymer som jag mest använder och det är från höger:
1. Britney Spears Fantasy 2. Juicy Couture 3. Missoni 4. DKNY 4. Victoria Secret 5. Have Fun 6. DKNY
 
Som ni kanske märker är jag helt galen i fruktiga dofter och söta, så himla gott och den ända parfymen som inte är fruktig och söt av dessa är Missoni parfymen och det är den enda som jag tycker lukatr gottsom inte är söt :)
 
Har nån av mina läsare någon av dessa parfymer? Om inte vilken är eran favoritparfym?
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?