Serier
DATUM: 2012-10-31 | TID: 00:02:18 | KATEGORI: Allmänt

Asså jag är verkligen en sån person som inte följer serier, alltså verkligen inte en enda serie...Alla mina kompisar följer typ Gossip Girl, Pretty Little Liars och typ Desperate Housewifes, jag fattar inte hur man pallar?! Alltså jag har inte så mycket tid så jag kan sitta hemma och se på massa avsnitt i rad, ahaha I guess att jag är en väldigt sprallig person, nejmen jag kan inte liksom följa en serie och liksom det är så himla svårt att förklara!
Och obba mig inte när jag säger det här hahahah men jag har faktiskt aldrig sett ett enda avsnitt av tex. GG, PLL, DH, OC, Grey's Anatomy(?), och massor av annat, asså inte ett enda för jag tycker det verkar så sjuuukt ointressant att dom i serien typ har problem med vad dom ska ha på sig, eller att nån pratat bakom ryggen på nån och det känns bara som att alla serier handlar om saker som går dåligt för människorna, haah det känns som det typ bara är jag i hela Sverige som inte tittar på dessa serier bland tjejer x)
 
Jättemånga av mikna kompisar tycker jag ser ut som typ ''The Typical tjej som tittar på typ tjejserier'', haha vet inte om det är sant eller inte men jag är verkligen inte alls intresserad av sånt! Den enda serien som jag faktiskt tittar ganska flitigt på är en serie som väldigt många hatear på och det är faktiskt Jersey Shore, alltså det är så sjukt kul för alla är så galna och bara njuter av livet liksom! Nejmen det är verkligen deras liv och det är typ en ''reality-serie'' jag vet, men det är så roligt att se hur mitt liv kan vara så sjukt olikt deras liv.
Så nu har jag en fråga till er: Följer ni någon serieoch isåfall vilken/vilka?
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?