Spårat
DATUM: 2012-10-12 | TID: 21:31:00 | KATEGORI: Allmänt

Jaaa, spårat fredagskväll asså...
Sitter hemma med en latte från 7-eleven, det mest spårade som hänt ikväll, shit asså! Nejmen, är sjukt trött och pallar inte gå någonstans men är ändå sjukt taggad på fest vilket inte finns när man bor på den här stadsdelen där det verklogen inte går att ha fest. Vilket suger.
Jag önskade att bara nån skrev till mig just nu och bara sa, kom på fest! Skulle seriöst slängt datorn på golvet, dragit på mig jackan och ut direkt men nejnej det går inte för jag sitter här hemma som en foreveralone och chillar galet.
Men vad ska man göra? Vissa helger är det bara inte fullt ös helt enkelt, vissa helger är ment to be- chillhelger...åh och jag är verkligen inte en sån person som kan sitta hemma en hel helg och bara sitta. Jag vill ut! Jag har så himla mycket energi i mig som bara vill ut! Men blööö, detta suger verkligen. Nu sitter jag säkert och bloggar något som absolut ingen kommer läsa eftersom alla, exakt alla är ute dom med och festar och har det skitkul! Kul!
 
Måste smsa Oumie också, för hon svarar inte. Vi skulle ju firat Challie nu på kvällen också! 
 
 
 
 
 
Haha, min lillasnuttekatt i hörnet som myser med mig också, hon finns för mig i alla lägen, älskar dig min lilla katt♥
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?