Tjenamittbena
DATUM: 2012-10-24 | TID: 14:35:55 | KATEGORI: Allmänt

Hej alla!
 
Kom hem för typ en och en halv timme sen ifrån skolan, slutade tidigt idag. Hade bara en lektion idag för jag lyckades försova mig, igen hehe, typiskt mig :P Men jaja, snart är det lov och då kan jag sova hur mycket jag vill :D
 
Nu sitter jag och pluggar, as usual, men bättre att plugga nu så jag kan gå ut igen när alla slutar för dagen för jag vill gröa nåt kul idag nu när jag suttit hemma hela veckan efter sklolan och bara deppat över massa saker, usch, hatar verkligen att vara hemma och deppa när man kan göra trehundratusenmiljoner roligare saker än det, men I guess att det är väl bra att ha såna dagar ibland för då märker man verkligen hur underbart livet egentligen är när man skrattar och har roligt och man uppskattar verkligen att man lever! 
Men eftersom jag har världens bästa friendzz så gör dom mina dagar hundra gånger bättre om jag är deppig♥
På tal om världens bästa friendz så smsade Filippa mig precis och undrade om vi ska ha filmmys och prata om livet i allmänhet, så nu ska jag möta henne vid bussen och sen kanske vi tar en liten prommis osv. precis vad jag behöver just nu, bara prata om livet!
 
 
En bild från i förrgår kväll när min lillaälsklingsmisse var trött, naww bebis!
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?