With friendo
DATUM: 2012-10-18 | TID: 19:08:19 | KATEGORI: Allmänt

Hej allihopa!
 
Är nu med Filippa hemma hos mig, vi äter satsumas, passionsfrukt, äppelpaj och lyssnar på Emelie Sandé, lite sådär mysig torsdagskväll! Idag så var jag hemma på förmiddagen sen på eftermiddagen tog jag tunnelbanan till Tc och mötte Filippa som precis hade slutat för dagen, vi gick sen en runda i Gallerian och sen lite allmänt över stan till vi tillslut gick hem till Filippas pappa och såg lite på tv. Sen gick vi ut på promenad en kortis och drog till 7-eleven där jag köpte en latte och kanelbulle. Men nu ska jag vara social mot Filippa, hörs!
 
 
Filippa bestämde sig sen för att köpa 7 chipspåsar och 3 oreopaket sen åt hon upp allt på typ 20 minuter, skämt åsido hahahah hon blev skitsur när jag skrev det där :D
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?