10 saker ni inte visste om mig...
DATUM: 2012-09-30 | TID: 20:09:00 | KATEGORI: Allmänt

- Jag älskar verkligen skräckfilmer, mysigt med nån cozy person som kan se med en dock haha :)
 
- Jag måste alltid titta en gång under sängen innan jag ska sova...
 
- Jag är perfektionist, men bara när det gäller skolarbete och disk haha :D
 
- Jag har storlek 37 i skor.
 
- Min favoritfärg är vit, vet att det inte är en färg men älskar vit!
 
- Jag sjunger alltid för full hals när jag är ensam hemma och då sjunger jag hela tiden verkligen!
 
- Min favoritklädbutik är Zara, speciellt när jag ska köpa jackor.
 
- Jag älskar att baka och är verkligen KUNG på det, dessutom äger jag på att steka pannkakor, bara att fråga mina kära vänner Oumie och Charlotte, eller huur? ;)
 
- Jag har en lillasyster som heter Evelyn och hennes blogg heter -----> ewindborne.blogg.se
 
- Jag hatar att få presenter men älskar att ge presenter till folk! :D
 
 
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?