Thoughts
DATUM: 2012-09-29 | TID: 21:07:52 | KATEGORI: Allmänt

 
Just nu ät allt faktiskt ganska bra i livet, allt rullar liksom på, jag menar det finns ju fortfarande saker som kan bli bättre men om man tittar på livet i helhet så är allt ganska bra faktiskt. Det finns vissa människor man verkligen inte kan lita på men så finns det dom som helt enkelt är bäst och ställer upp för en i alla lägen, de som man verkligen kan lita på. Tack för att ni finns♥
Skolan går också bra just nu, det är ganska mycket plugg men det liksom går ändå bra. Nästa vecka är det nog mest läxor och sånt och om några veckor har jag både historia och matteprov men det ska jag börja plugga till snart så jag slipper sitta i sista minut och göra det som jag alltid gör och så skiter sig allt. Nu kanske ni tycker ''Oj, vad jag inte bryr mig'' men jag skriver inte bara på den här bloggen för att göra andra nöjda utan också för att rensa mina tankar för min egen skull. Ibland är det bra att bara skriva av sig och släppa ut alla tankar man har liksom. Men nu ska jag bara koppla av, ta en kopp te och se på film. Hoppas ni har en trevlig lördagskväll!♥
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?