Godmorgon
DATUM: 2013-04-19 | TID: 09:47:59 | KATEGORI: Allmänt

Hej alla sötnosar!
 
Vaknade idag klockan 9, börjar 12.15 så har precis tagit en dusch, tvättat håret och smörjt in mig, så himla skönt det känns!
Idag hoppas jag att det blir bättre väder men det står på väderprognosen att det ska vara molnigt, men imorgon så ska det vara fint väder så det är ju bra :D
Planerna för idag är att gå till skolan, sluta klockan 3 och sen ska jag till stan, ska möta upp Calle där och sen ska jag köpa en jacka på Zara, förhoppningsvis men jag är också väldigt sugen på att köpa ett par vita jeans, har velat ha det så länge nu men har inte hittat ett par som är riktigt snygga än. Finns dock ett par från Tiger of Sweden som jag jättegärna skulle vilja ha men dom ligger nog på en tusenlapp, funderar faktiskt på att köpa dom, för det är värt det, kommer nog använda dom hela tiden. Har sett ett par från Hollister för 600 kronor men dom har den där förbannade fula röda loggan på sidan och jag tycker det förstör allt för jag vill att dom bara ska vara guldiga, jaja nog pratat om vita jeans! Sen efter jag har varit på stab med Calle ska vi typ hyra film, är sugen på att baka också, kanske bakar en halloncheescake för det var längesen, sen sover han här och sen imorrn tror jag att vi gör något kul för det ska nämligen bli 11 grader och sol imorgon, synd att det inte var det idag nu när det är fredag och allt men snart blir det maj och då blir det varmare :)
 
Jag kommer nog slänga in ett litet inlägg om nån timme eller så med Dagens Outfit så håll er uppdaterade!
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?