Ny design
DATUM: 2013-04-18 | TID: 14:06:11 | KATEGORI: Allmänt

Hej allhopa!
 
Jag har bestämt mig för att blogga på blogg.se, det är det jag är van vid och Myshowroom var så himla rörigt och förvirrande, liksom Blogg.se är clean and simple, så jag gillar det. Dessutom har jag fixat en ny design, kanske gör en annan design sen istället, eller så byter jag bara ut header, men jag gillar den jag har nu faktiskt, den liksom speglar mig som person perfekt.
 
Nu ska jag faktiskt börja blogga seriöst, för jag vill verkligen ha en blogg som jag uppdaterar ständigt på. Jag tycker ju det är kul att blogga, det är bara att det är så himla mycket med skolan men jag ska försöka lägga mycket tid på bloggen då jag inte pluggar och ändå inte har något annat vettigt för mig än att se på tv eller liknande, haha :)
 
Så nu vet ni det iallafall, Julia is back on track! :D
 
 

♥ SKRIVET AV Anonym

var har du köpt jackan? :) så fin!

Svar: Tack så mycket! Jag har köpt den på Zara :)
Julia Windborne-Brown

DATUM: 2013-04-23 | TID: 15:47:27



Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?