Sol idag
DATUM: 2013-04-20 | TID: 09:25:26 | KATEGORI: Allmänt

Hej allihopa!
 
Vaknade precis av mig själv, hade satt alarmet på kvart över nio men vaknade typ fem minuter innan, älskar att vakna tidigt på helger för då känns det inte som att hela dagen går åt. Calle ligger fortfarande och sover och jag låter honom sova lite till, han blir galen på mig när jag försöker väcka honom hahah, men jag väcker honom om typ tio minuter.
Idag ska vi typ på stan, Calle kanske ska hem och hämta några saker oså men annars ska vi bara vara hemma och kanske gå ut en sväng tror jag iallfall, det är ju så sjukt fint väder idag så man ska ju passa på :)
 
 
Åh vad gott det här såg ut, hittade den här bilden på min Instagram, följ mig, jag heter @Juliawbs♥
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?