Mina nyårslöften
DATUM: 2013-01-03 | TID: 23:48:32 | KATEGORI: Allmänt

♥ Bli nyttigare, äta mer hälsosamt och bara äta onyttiga saker som chips och godis på fredagar och lördagar, haha!
 
♥ Träna mera, gå på gymmet typ 3 gånger i veckan och gå ut och springa 1-2 gånger i veckan.
 
♥ Spara mera pengar, slösar så ofantligt med pengar, så fort jag får mitt studiebidrag spenderar jag det direkt, men nu ska jag verkligen hålla mitt löfte och spara!
 
♥ Skaffa ett extrajobb, ska antingen söka jobb på Espresso House, har ju jobbat på ett café tidigare, sen ska jag sitta barnvakt och sen när jag fyller 17 har jag ju fått ett jobb på Hollister, måste ju spara pengar till New York i Augusti.
 
♥ Leva livet mer, vara lite mer spontan och ta en chans när den finns rakt framför ögonen på mig!
 
♥ Uppleva mer, vill ut i världen mer och verkligen uppleva saker. Det här året har jag ju redan planerat 3 resor till olika länder och kanske har en fjärde på gång. Ska göra massor av saker i sommar har jag bestämt :D
 
♥ Samla ihop pengar till en ny systemkamera. Jag är en sån person som älskar att betala för mina saker själv, man känner en sådan lycka när man har betalat för ens egna pengar, så innan sommaren ska jag ha köpt en helt egen systemkamera, hoppas jag når det målet!
 
♥ Skänka pengar till någon fond, vill verkligen hjälpa till med någonting i världen, troligen kommer pengarna att gå till WWF eller WSPA, det är dem som berör mig mest.
 
♥ Utveckla min blogg mer! Ska verkligen satsa på bloggen och blogga aktivt med mycket bilder och intressanta inlägg.
 
♥ Satsa i skolan mer, jag ska verkligen kämpa nu den sista terminen och höja mina betyg, det sociala livet kommer efter plugget, ska skriva ett inlägg snart om studiemotivation och vad som hjälpte mig sista terminen i nian för att få bra betyg!
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?