Hej alla!
DATUM: 2013-03-16 | TID: 13:13:02 | KATEGORI: Allmänt

Shit va längesen det var jag bloggade! Herregud, skäms ju typ!
 
Joo, vad har hänt i mitt liv, hmm jo massor det är typ därför jag inte bloggat något, har dessutom haft sjukt mycket i skolan. Massor av prov osv. men nu är det typ bara 2 månader kvar innan det är sommarlov! :D Fatta vad sjukt?! Snart sitter man där på stranden med en cola i handen, sena kvällar i stan och bara umgås med massor av kompisar, ha på sig massor av snygga sommarkläder och shorts, åh herregud vad jag längtar! Sen i Augusti drar jag till New York med min pappa och lillasyster i en vecka, oh gosh so exciting!
 
Idag så ska jag åka till Bålsta och träffa Alex, ska typ sova där också men nu ska jag typ äta lunch, är så himla hungrig. Ska kanske träna lite innan också, antingen drar jag till gymmet eller så går jag ut och springer, lutar mer åt att gå ut och springa bara för att solen lyser och det är vår i luften, så härligt! Det får en att bara längta ännu mer till sommarlovet :D
 
 




Ditt namn:


E-postadress: (publiceras ej)


Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?